بچه مسجدی ها میلاد حضرت معصومه (س) را جشن گرفتند 

بچه مسجدی ها میلاد حضرت معصومه (س) را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: هم زمان با دهه کرامت، با مشارکت بچه های مسجدی کانون فرهنگی بیت الرقیه (س) جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را برگزار کردیم.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با دهه کرامت، با مشارکت بچه های مسجدی کانون بیت الرقیه (س)، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد بیان کرد: یکی از برنامه های تدارک دیده شده در این جشن، سخنرانی در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت معصومه (س) و مولودی خوانی بود.

وی اضافه کرد: این برنامه با هدف معرفی شخصیت والای این بانوی کریمه اجرا شد تا دختران و زنان ما با تاسی از سیره حضرت زندگی های سعادتمندی داشته باشند.

ملایی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه کرامت اجرای طرح ختم صلوات و قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و هدیه به ساحت مقدس کریم و کریمه اهل بیت علیهم السلام است که با مشارکت بانوان عضو کانون در حال اجرا است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد اظهار کرد: همچنین طرح سلام بر امام رئوف در دهه کرامت در حال اجرا می باشد و در همین راستا هر شب راس ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح سلام از راه دور به محضر امام رضا علیه السلام است زیرا امسال با وجود شیوع کرونا امکان شرف یابی به محضر آن حضرت نیست.

ملایی در خاتمه یادآور شد: در آستانه فرارسیدن دهه کرامت با همکاری بچه های مسجدی کانون، فضای فیزیکی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت آذین بندی شد.

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س ) در روستای هوکرد از توابع شهرستان جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/ 586